Authors:

Goran Ivanišvić

Summary
Sažetak
Od 4. do 6. rujna 2009. u Velomu Lošinju je organiziran stručno-znanstveni skup X. lošinjska škola prirodnih ljekovitih činitelja “Prirodna lječilišta - hrvatski brand”. Organizirali su ga Odbor za zdravstveni turizam i prirodne ljekovite činitelje AMZH, Hrvatsko društvo za balneoklimatologiju HLZ i Lječilište Veli Lošinj. Voditelj je bio prim. Goran Ivanišević, koji je uredio zbornik radova u izdanju Akademije. U zborniku su objavljena priopćenja: B. Skupnjak “Prilagodba i renesansa svojevremeno stečenog branda ljekovitih prirodnih činitelja Hrvatske”; D. Roša “Sunce i njegov utjecaj na Zemlju”; D. Vlahović “Hrvatsko otočje: prostor iznimne rekreacijske kvalitete”; M. Razović “Srednjedalmatinski otoci kao turistički brand zdravog života”, Mirna Andrijašević “Kineziološki programi u suvremenom lječilišnom turizmu Hrvatske”; S. Pepeljnjak i Maja Šegvić Klarić “Aromaterapija - hrvatski brend: antifungalno djelovanje aerosola eteričnih ulja”; Jadranka Roša “Šuma - hrvatski ekološki brand”; Nada Tomasović Mrčela i sur. “Zdravstveni turizam za starije osobe - hrvatski brand”; Z. Turk i J. Barovič “Važnost prirodnih lječilišta za razvoj rehabilitacijske medicine u Sloveniji”; Mirana Malc “Slovenska morska lječilišta”; K. Lipovec i sur. “Usporedba rezultata liječenja TENSom i peloidnom terapijom (pohorska šota) bolesnika s kroničnim miofascialnim bolom”; Đurđica Šimičić “Lošinj - otok vitalnosti i zdravlja”, Lj. Postolović “Zrak otoka Lošinja - nepromjenljiva vrijednost”; Anamarija Margan “Kako je započela telemedicina na mom otoku”; D. Božičević i V. Vujnović “Astronomija u kulturnoj ponudi lječilišta”; Nikolina Ribarić, Jadranka Hofmann i Višnja Hinić “Sredstva za čišćenje i njihov utjecaj na okoliš i zdravlje ljudi”; Jasna Antolović i sur. “Analiza viđenja sredozemne medvjedice u hrvatskom dijelu Jadrana 2006.-2009.”; D. Vlahović i sur. “Osloboditi Bol od pritiska apartmanizacije”; Vesna Lelas “Zdrava prehrana - dio hrvatskog lječilišnog branda”; O. Kraml i A. Haramija “Prehrana kao značajan adut zdravstvenog turizma”; Jelena Ivanišević “Brendiranje hrvatskog kulinarstva, zakonodavstvo i potencijali”; Tatjana Kehler i sur. “Opatija - brand medicinskog turizma u Hrvatskoj”; R. Knežević “Analiza razvitka zdravstvenog turizma u Gorskom kotaru”; Nada Jačmenica i sur. “Krapinske Toplice - hrvatski brand”; Nataša Janev Holcer i sur. “Razvoj Lječilišta Naftalan kao hrvatski brand”; Vesna Budišin i sur. “Rezultati liječenja kronične križobolje u Varaždinskim Toplicama”; O. Kraml i Nada Knežević-Kraml “Lipik kao lječilišni brand kroz stoljeća”; Senka Rendulić Slivar i sur. “Ima li mjesta za fartlek u našim lječilištima?”; Nina Bašić-Marković “Aromaterapija u Hrvatskoj danas”; D. Gortan i sur. “Biostimulacijska fotodinamska terapija u liječenju alergija i kroničnih upala nosa i sinusa”; Tanja Ivek “Selo - destinacija budućnosti?” i A. Pecikoza “Uloga zdravstvenog turizma u turističkoj ponudi”. Osim stručnoga dijela, priređen je posjet Kuli, izlet na južni dio Lošinjskoga otoka i izlet na Ilovik.

Vol.: 57

Preuzmi PDF